do kasy suma: 0,00 zł

Darmowa dostawa już od 100,00 zł!

Promocje
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Samsung Galaxy A53 5G
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Samsung Galaxy A53 5G

25,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Oppo A16
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Oppo A16

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone 13
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone 13

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Samsung Galaxy M21
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Samsung Galaxy M21

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 10,00 zł
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Huawei P40 (6,1")
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Huawei P40 (6,1")

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Huawei P30 (6,1")
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Huawei P30 (6,1")

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone XR  (6,1")
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone XR (6,1")

18,99 zł

Cena regularna: 18,99 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone 13 Mini
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone 13 Mini

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone 13 Pro
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone 13 Pro

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Realme C11 2021
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Realme C11 2021

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone 6 / 6s
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - iPhone 6 / 6s

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Huawei P30 Lite (6,15")
Szkło Hartowane 5D Anti Spy, Prywatyzujące - Huawei P30 Lite (6,15")

20,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
Pytania i odpowiedzi

Opisz tu wszystko, co chciałbyś przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania pozwoli ci zminimalizować ilość maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w twoim sklepie. Zapełniając tę stronę konkretnymi i przydatnymi dla klienta odpowiedziami, będziesz mógł się skoncentrować wyłącznie na sprzedaży. 

Przykład:

1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.

Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.

Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.

2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów. 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl