Zwroty i reklamacje


PONIŻEJ PRZEDSTAWIAMY PROCEDURĘ ZWROTU/WYMIANY W NASZYM SKLEPIE 

 

Zamówiony towar proszę przesłać na poniższy adres - jest to adres, gdzie realizowane są wymiany/zwroty naszych Klientów:

 

BEST STYLE Maciej Kosterski

Komisji Edukacji Narodowej 5,

75-070 Koszalin

 

Proszę o umieszczenie wewnątrz przesyłki wypełnionego OŚWIADCZENIA (z załącznika) zawierającego poniższe dane:

  • Login (nick) - w przypadku dokonania pełnej rejstracji konta na stronie Samrt-Tel.pl
  • Numer zamówienia podany w e-mailu po zakupie
  • Dane identyfikacyjne – Imię i Nazwisko, dokładny adres - wskazany przy zamówieniu
  • Rodzaj produktu na wymianę lub nr rachunku bankowego i bank, w którym zostało założone konto (w przypadku innego Właściciela rachunku proszę o podanie danych identyfikacyjnych)

 

W PRZYPADKU CHĘCI ZWROTU WYPEŁNIJ:

dokument zwrotu

 

PONIŻEJ PRZEDSTAWIAMY PROCEDURĘ REKLAMACYJNĄ W NASZYM SKLEPIE

 

Prosimy o wypełnienie załączonego FORMULARZA REKLAMACYJNEGO (z załącznika) i odesłanie go wraz PLIKIEM REKLAMACYJNYM (film, obraz, zdjęcie produktu reklamowanego) na nasz adres mailowy. Jeśli wady nie można pokazać na odległość prosimy o zwrot towaru na nasz adres korespondencyjny celem weryfikacji w serwisie.

 

*** W PRZYPADKU USZKODZENIA PODCZAS TRANSPORTU***

 Prosimy o przesłanie protokołu szkody na nasz adres mailowy do 7 dni od odbioru paczki - w dowolnej formie elektronicznej (doc, docx, jpg, pdf, bmp). Po otrzymaniu w/w dokumentów zlecamy ponowną wysyłkę towaru do 48H (nie dot. weekendów) – nie czekamy na rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika.

 Prosimy na protokole szkody spisywanym w obecności przewoźnika o dokładne wypunktowanie wszystkich opakowań ochronnych towaru ( w zależności od towaru): - folia ochronna/ opakowanie ochronne - plastikowe opakowanie producenta/kartonik - folia bąbelkowa - koperta bąbelkowa/ karton - foliopak/koperta kurierska - naklejki „ostrożnie szkło/ dół o góra

 

*** WADA TOWARU DAJĄCA SIĘ ZOBRAZOWAĆ***

Prosimy o wypełnienie załączonego FORMULARZA REKLAMACYJNEGO i odesłanie go wraz PLIKIEM REKLAMACYJNYM (film, obraz, zdjęcie produktu reklamowanego) na nasz adres mailowy. Plik będzie podstawą do zwrotu środków lub wymiany na nowy produkt wg Państwa wyboru.

 

*** WADA TECHNICZNA (BRAK MOŻLIWOŚCI ZOBRAZOWANIA)***

Prosimy o wypełnienie załączonego FORMULARZA REKLAMACYJNEGO oraz zwrot towaru na nasz adres korespondencyjny celem weryfikacji w serwisie. Poniżej dane do zwrotu:

BEST STYLE Maciej Kosterski

Komisji Edukacji Narodowej 5,

75-070 Koszalin

W ciągu 14 dni od zwrotu udzielimy informacji mailowej o podjętej decyzji odnośnie wady produktu i propozycji rozwiązania sytuacji. W przypadku wykrycia wady ponosimy wszystkie koszty poniesione przez Kupującego w toku transakcji.

 

W PRZYPADKU CHĘCI REKLAMACJI WYPEŁNIJ

dokument reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl