
PONIŻEJ PRZEDSTAWIAMY PROCEDURĘ ZWROTU/WYMIANY W NASZYM SKLEPIE
Zamówiony towar proszę przesłać na poniższy adres - jest to adres, gdzie realizowane są wymiany/zwroty naszych Klientów:
Sklep Smart-tel.pl
ul. Bohaterów Warszawy 2,
75-211 Koszalin
Proszę o umieszczenie wewnątrz przesyłki wypełnionego OŚWIADCZENIA (z załącznika) zawierającego poniższe dane:
- Login (nick) - w przypadku dokonania pełnej rejstracji konta na stronie Samrt-Tel.pl
- Numer zamówienia podany w e-mailu po zakupie
- Dane identyfikacyjne – Imię i Nazwisko, dokładny adres - wskazany przy zamówieniu
- Rodzaj produktu na wymianę lub nr rachunku bankowego i bank, w którym zostało założone konto (w przypadku innego Właściciela rachunku proszę o podanie danych identyfikacyjnych)
UWAGA: Nie wysyłaj przesyłki za pobraniem. Tych niestety nie możemy odebrać. Wszelkie należności rozliczamy przelewem na konto kupującego.
W PRZYPADKU CHĘCI ZWROTU WYPEŁNIJ:
PONIŻEJ PRZEDSTAWIAMY PROCEDURĘ REKLAMACYJNĄ W NASZYM SKLEPIE
Prosimy o wypełnienie załączonego FORMULARZA REKLAMACYJNEGO (z załącznika) i odesłanie go wraz PLIKIEM REKLAMACYJNYM (film, obraz, zdjęcie produktu reklamowanego) na nasz adres mailowy. Jeśli wady nie można pokazać na odległość prosimy o zwrot towaru na nasz adres korespondencyjny celem weryfikacji w serwisie.
*** W PRZYPADKU USZKODZENIA PODCZAS TRANSPORTU***
Prosimy o przesłanie protokołu szkody na nasz adres mailowy do 7 dni od odbioru paczki - w dowolnej formie elektronicznej (doc, docx, jpg, pdf, bmp). Po otrzymaniu w/w dokumentów zlecamy ponowną wysyłkę towaru do 48H (nie dot. weekendów) – nie czekamy na rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika.
Prosimy na protokole szkody spisywanym w obecności przewoźnika o dokładne wypunktowanie wszystkich opakowań ochronnych towaru ( w zależności od towaru): - folia ochronna/ opakowanie ochronne - plastikowe opakowanie producenta/kartonik - folia bąbelkowa - koperta bąbelkowa/ karton - foliopak/koperta kurierska - naklejki „ostrożnie szkło/ dół o góra
*** WADA TOWARU DAJĄCA SIĘ ZOBRAZOWAĆ***
Prosimy o wypełnienie załączonego FORMULARZA REKLAMACYJNEGO i odesłanie go wraz PLIKIEM REKLAMACYJNYM (film, obraz, zdjęcie produktu reklamowanego) na nasz adres mailowy. Plik będzie podstawą do zwrotu środków lub wymiany na nowy produkt wg Państwa wyboru.
*** WADA TECHNICZNA (BRAK MOŻLIWOŚCI ZOBRAZOWANIA)***
Prosimy o wypełnienie załączonego FORMULARZA REKLAMACYJNEGO oraz zwrot towaru na nasz adres korespondencyjny celem weryfikacji w serwisie. Poniżej dane do zwrotu:
Sklep Smart-tel.pl
ul. Bohaterów Warszawy 2,
75-211 Koszalin
W ciągu 14 dni od zwrotu udzielimy informacji mailowej o podjętej decyzji odnośnie wady produktu i propozycji rozwiązania sytuacji. W przypadku wykrycia wady ponosimy wszystkie koszty poniesione przez Kupującego w toku transakcji.
W PRZYPADKU CHĘCI REKLAMACJI WYPEŁNIJ